فالووان

روش ۱۰۰درصد تضمینی برای رشد پیج اینستاگرامی

روش ۱۰۰درصد تضمینی برای رشد پیج اینستاگرامی

رشد پیج اینستاگرامی
رشد پیج اینستاگرامی

همه می‌خواهند فالوورهای پیج‌شان افزایش یابد، اما حاضر نیستند برای آن تلاش کنند و کارهایی را برای آن انجام دهند. این روزها اکثر افراد از مرحله حضور در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام عبور کرده‌اند و کسی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام موفق‌تر است که بتواند سهم بیشتری از مخاطبان مرتبط با خود را نسبت به رقبا به‌دست آورد.

همه‌ی ما از قدرت خارق‌العاده‌ی اینستاگرام باخبریم و به خوبی می‌دانیم که می‌تواند به محلی عالی برای کسب درآمد ما و یا اهداف دیگر مثل برندینگِ بهتر تبدیل شود.

بهترین راهکارها برای افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟ چطور می‌توانیم به صورت طبیعی فالوورها را افزایش بدهیم؟ آیا از برنامه‌های فالوور بگیر اینستاگرام کمک بگیریم؟ می‌توانیم از ربات استفاده کنیم ؟ به طور کلی کدام روش‌ها برای جذب فالوور پیشنهاد می‌شود؟ سؤالات زیادی در این رابطه وجود دارد. ما سعی می‌کنیم به همه سؤالاتی که در ذهن شما در مورد افزایش فالوور  اینستاگرام است پاسخ بدهیم.

جذب فالوور اینستاگرام دغدغه مهم افراد و کسب‌وکارهای امروز است.

همان‌طور که شما بهتر از من می‌دانید، برای افزایش فالوور اینستاگرام راه‌های اخلاقی و غیراخلاقی زیادی وجود دارد؛ اما تنها افزایش فالوور نمی‌تواند امری موثر باشد. پس باید تأکید ما بر روی جذب مخاطب باشد که شیوه‌ای کاملاً اخلاقی و البته اثربخش است.

در این مقاله ۳ روش تضمینی را برای جذب فالوور و ماندگاری انها و محبوبیت پیج اینستاگرامی و در نهایت افزایش فروش و بازاریابی برای پیج های بیزنسی به شما پیشنهاد میدهیم.

برای جذب فالوور اینستاگرام سه روش کلی وجود دارد:

  • جذب ارگانیک
  • تبلیغات
  • خرید مستقیم فالوور
  1. جذب ارگانیک:

در واقع ربات اینستاگرام ؛ادمین پیج شماست تا به جای شما همه ی فعالیت های لازم در صفحه ی شما را انجام دهد. برای افرادی که دارای مشغله کاری هستند و زمان کافی برای ارتقای پیج کاری را ندارند و از طرف دیگر به دنبال فروش اینترنتی و رونق کسب و کار خود در فضای مجازی هستند ربات افزایش فالوور اینستاگرام بهترین گزینه ست . اصلی ترین حسن اینستاگرام این است که در دسترس همه قرار دارد ؛ در واقع ربات اینستاگرام مانند کارمندی هست که شما او را استخدام کرده اید تا پیج اینستاگرام شما را اداره کند.

افراد در این روش با استفاده از یک ربات هوشمند یا خودشان به سراغ هشتگ‌های مرتبط و صفحات رقیبان خود می‌روند، سپس افراد موردنظر خود را فالو می‌کنند. حال منتظر می‌مانند تا این افراد نیز آن‌ها را فالو کنند. وقتی‌که اصطلاحاً فالو‌بک انجام شد، پس از گذشت مدتی –معمولاً ۴۸ ساعت- آن‌ها را آنفالو می‌کنند.

برای اینکه مطل شدن از کارایی بهتر این ربات و اینکه چه کارایی های دیگه ای به همراه دارد به سایت فالووان مراجعه کنید که یکی از بهترین ربات ها ی اینستاگرامی فعال بدون هیچگونه بلاکی و دیسیبل شدن پیج میباشد.

 

رشد پیج اینستاگرامی
رشد پیج اینستاگرامی
  1. تبلیغات

این روش یکی از روش های موثر برای جذب فالوور اینستاگرام است؛ اگر این روش را به‌درستی استفاده نکنیم نتیجه ی اثر بخشی را به همراه نخواد داشتمانند فردی که روزانه هزینه ی زیادی صرف ارسال پیامک های تبلیغاتی میکند و چون با برنامه و هدفمند این کار را انجام نمیدهد نتیجه ای هم به دنبال ندارد.

فرض کنید پیج شما درزمینهٔ فروش لباس فعالیت دارد ؛ حال در صفحات مختلف اینستاگرام جست‌وجو می‌کنید و یک صفحه ۱۰۰ هزارنفری را که در آن جدیدترین دابسمش ها قرار می‌گیرد، پیدا می‌کنید و در آن تبلیغ می‌کنید. این کار بیر نادرت است زیرا در اینجا تعداد مهم نیست؛ ممکن است در حالت دیگر صفحه‌ای را پیدا کنید که ۴ هزار فالوور داشته باشد؛ اما محتویات و فالوور های آن درزمینهٔ لباس و مدلینگ باشند.

در اینجا مطمئناً می‌توانید فالوور های هدفمندتری را جذب کنید. دقت داشته باشید چیزی که مهم است درصد تبدیل ان مخاطبین به فالوور است. گاهی ما با افزایش مخاطبانی که هیچ ارتباطی با ما و خدمات‌مان ندارند، تنها درصد تبدیل را کاهش می‌دهیم.

سایت فالووان با ارایه خدمات تبلیغاتی از جمله ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام این فرصت را به شما میدهد که تبلیغات خود را به صورت هدفمند و جامع انجام دهید زیرااین محصول با استخراج هدفمند اعضا و مربط با حیطه کاری شما ارسال موفق و تبلیغات پربازده ای را به همراه دارد.

رشد پیج اینستاگرامی
رشد پیج اینستاگرامی
  1. خرید مستقیم فالوور

خرید فالوور کمک بسیاری در صرفه جویی زمان و همچنین تسریع در رسیدن شما به هدف خواهد کرد. این باعث میشود صفحه ی  شما جذاب و فعال به نظر برسد. ممکن است تمایل داشته باشید این کار را به صورت ارگانیک انجام دهید اما این کار، همیشه امکان پذیر نیست. به طور مثال شما یک فروشگاه افتتاح کرده اید و می خواهید آن را تبلیغ کنید. اینستاگرام یک روش عالی برای انجام این کار است، شما سرمایه گذاری زیادی برای آن فروشگاه انجام داده اید و می خواهید در اسرع وقت از آن کسب درآمد کنید. اگر می خواهید از طریق ارگانیک فالوور خود را بدست آورید باید وفت زیادی صرف این کار بکنید . به همین دلیل خرید فالوور فالو وان به شما کمک خواهد کرد در اسرع وقت و به راحتی این کار را انجام دهید

کلام اخر

سایت فالووان مجموعه ای کامل ازتبلیغات و ارتقای پیج و در رونق کسب کارشما بدون واسطه و با کم ترین قیمت بازار در اکثر شبکه های اجتماعی فعال از جمله تلگرام , واتساپ , ایمیل و تبلیغات بنری برای شما ارائه میدهد تا بدون هیچگونه مشکل و به راحتی و مقرون به صرفه تبلیغات خود را به شتراک بگذارید.و در زمینه کاری خود بدرخشید و بیشترین پیشرفت را در این زمینه نسبت به رقبا خود داشته باشید

 

ایده های جدید برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام - فالو وان

تصمیم داریم در این مقاله در مورد یکی دیگر از موضوعات مهم در اینستاگرام با شما صحبت کنیم که برای موفقیت و بیشتر دیده شدن به آن نیاز دارید و بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند.

بله درست حدس زدید می خواهیم در مورد اکسپلور اینستاگرام حرف بزنیم و بررسی کنم که چطور می شود پست هایی که منتشر می کنیم وارد اکسپلور شود. همانطور که می دانید اکسپلور اینستاگرام یک راه عالی برای رسیدن به موفقیت شما در کسب و کارتان می باشد. اما چطور این اتفاق می افتد را در ادامه به آن می رسیم پس اگر می خواهید وارد اکسپلور شوید و فالوورهای زیادی جذب پیج خود کنید تا انتها همراه ما بمانید.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

 

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

 

به طور کلی میتوان گفت صفحه اکسپلور اینستاگرام مجموعه ای از تصاویر، ویدیوها و استوری‌های عمومی است. چیدمان و محتوای صفحه اکسپلور هر کاربر با سایر کاربران متفاوت است و این چیدمان به پست‌ها، حساب‌ها، هشتگ‌ها و محصولات مورد علاقه کاربران بستگی دارد.

بنابراین شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، پست‌هایی را در صفحه اکسپلور خود می‌بینید که علاقه بیشتری به آن‌ها دارید و بیشتر در آن زمینه پست میبینید و پیج هایی با آن موضوع را دنبال میکنید. اینستاگرام برای شناسایی پست‌ها و محتوای مورد علاقه شما از یک الگوریتم یادگیری ماشین استفاده می‌کند. این الگوریتم علایق شما را تشخیص می‌دهد و سپس محتوای صفحه اکسپلور را بر اساس این علایق مرتب می‌کند.

اکسپلور اینستاگرام

 

اکسپلور اینستاگرام چگونه است و چطور عمل میکند؟

بعد از بررسی کلی در رابطه با مفهوم اکسپلور باید به این موضوع بپردازیم که الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چگونه است و چطور عمل میکند؟ اولین و مهم ترین مورد پست هایی است که ذخیره میکنید.  زمانی که ما یک پست را میبینیم و بسته به نوع سلیقه آنرا ذخیره میکنیم اینستاگرام میفهمد که ما در این زمینه علاقه داریم که این پست را سیو کرده ایم که بعدا هم آنرا ببینیم، همین موضوع باعث میشود پست های بیشتری مشابه با موضوع پست ذخیره شده به ما نشان دهد.

لایک کردن پست ها :

موضوع بعدی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام تاثیرگذار است پست هایی است که قبلا آنها را لایک کرده ایم:

زمانی که ما بعضی از پست ها را لایک میکنیم، اینستاگرام به علاقه مان پی میبرد و همین موضوع به ظاهر ساده باعث میشود اکسپلور اینستاگراممان پر شود از پست هایی با همان موضوع و محتوا، مثلا اگر ما پستی در قالب و موضوع خرید ربات اینستاگرام لایک کنیم در قسمت اکسپلور بیشتر  پست هایی با این موضوع برای ما نمایش داده میشود.

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام

ارسال پست ها :

مورد بعدی که لازم است به آن اشاره کنیم پست هایی است که آنهارا برای دیگران ارسال میکنیم:

زمانی که یک پست را برای سایر دوستان و کاربران ارسال میکنیم ، به اینستاگرام میفهمانیم که ما به این علاقه داشتیم که با آنرا با دیگران به اشتراک گذاشته ایم و همین نیز سبب میشود تا اینستاگرام در صفحه اکسپلور پست هایی با آن موضوع را برایمان نمایش دهد.

مشاهده فیلم ها و ویدئوها :

گزینه بعدی که باید به آن اشاره کنیم فیلم ها و ویدئوهایی است که نگاه کرده ایم:

زمانی که یک ویدئو را نگاه میکنیم هرچند هم که آنرا لایک و سیو نکنیم یا برا کسی ارسال نکنیم چون زمان صرف کرده ایم تا آنرا ببینیم ، همین زمان صرف شده برای اینستاگرام بسیار مهم است و در صفحه اینستاگرام ازاین قبیل ویدئوها بیشتر به ما نمایش میدهد.

فالویینگ های پیج :

و مورد آخر هم در رابطه با فالویینگ های پیجتان است:

اگر شما در پیجتان به عنوان مثال بیشتر پیج های آشپزی یا تناسب اندام را دنبال میکنید، اینستاگرام هم پی میبرد که شما به این موضوع ها علاقه بیشتری  دارید و در صفحه اکسپلور اینستاگرامتان بیشتر پست هایی با موضوع آشپزی ، تناسب اندام و ازاین قبیل پست ها نمایش میدهد.

اکسپلور اینستاگرام

 

و گفتنی است که بسیاری از کاربران برای زود به نتیجه رسیدن و رفتن به اکسپلور به خرید ربات اینستاگرام روی می آورند که تعاملات و روند پست گذاری ، انتشار استوری و … با یک برنامه ریزی دقیق پیش رود ودر نتیجه زودتر از سایر کاربران به صفحه اکسپلور راه یابند.

 

چرا بودن در اکسپلور اینستاگرام مهم است؟

 

با بودن در اینستاگرام بیشتر می توانید دیده شوید و با بیشتر دیده شدن مخاطبان شماهم بیشتر می شود. که با بالا رفتن کاربران شما راه مستقیمی به سمت موفقیت  در کسب و کارتان و برند خود دارید.

اینستاگرام یک ابزاری است برای تبلیغات و فروش برای شما و اگر در اکسپلور باشید یک پوئن مثبت برای فزایش فروش و بازاریابی می باشد.

پست هایی که در اکسپلور قرار می گیرد با توجه به علایق هر شخص می باشد و اگر پست هایی که منتشر می کنید وارد اکسپلور شود افراد زیادی از آن بازدید می کنند و به احتمال زیادی آن مخاطبان تبدیل به مشتری شوند. همینطور با دیده شدن پست های شما در اکسپلور و بالا رفتن کاربرانتان، ممکن است پست شما به دوستان کاربرانتان که علاقه های شبیه به هم داشته باشند نمایش داده شود و به همین دلیل روزانه به کاربران شما اضافه می شود. برای این کار از یک استراتژی خوب استفاده کنید که بعد اینکه مخاطبان وارد پیج شما شدند بتوانید آن ها را تبدیل به مشتری کنید.

 

پست هایی که خوب است به احتمال زیاد وارد اکسپلور شود، هرچقدر در زمان کمتری تعداد پست های منتشر شده شما بازدید داشته باشد از نظر الگوریتم های اینستاگرام آن یک پست عالی و محبوب است و پست های  منتشر شده بر اساس محبویت رتبه بندی می شود و اگ رتبه بالایی داشته باشد وارد اکسپلور می شود.

حالا چطور الگوریتم های اینستاگرام تشخیص می دهد کدام پست ها خوب است، همانطور که گفتیم زمانی که یک پست کنتشر می شود در کمترین زمان بازدی بالایی داشته باشد و لایک بالایی داشته باشد رتبه خوبی از طرف اینستاگرام دریافت می کند و باعث می شود آن پست را از طریق اکسپلور به افراد بیشتری نمایش دهد.

 

نکاتی که برای دیده شدن در اکسپلور ایسنتاگرام باید بدانید:

شناختن مخاطبین خود

برای اینکه خدمات و محصولات خود را بفروشید بایداول بدانید که مشتری های شما چه کسانی هستند.

بررسی کنید که نیازهای آنها چه چیزی است و شما می توانید چه کمکی به آنها کنید. سعی کنید پاسخ یکسری سوالات را اول پیدا کنید به طور مثال:

۱٫چه علاقه مندی هایی دارند؟

۲٫چه افرادی را فالو کرده اند؟

۳٫پیج اینستاگرام آنها چطور است؟

۴٫چه افرادی و با چه ویژگی هایی مشتریان شما هستند؟

با پیدا کردن جواب این سوالات و چیدن یک استراتژی خوب و همچنین تولید محتوای با کیفیت برای پست هایی که منتشر می کنید می توانید وارد اکسپلور شوید و پست های شما به مخاطبین هدفتان نمایش داده شود.

 

استفاده از هشتگ ها

یک راه عالی برای بیشتر دیده شدن شما توسط افراد دیگر استفاده کردن از هشتگ ها است و باعث می شود رتبه بالاتری بگیرید با کارگیری هشتگ ها هستند. کسانی که دربازاریابی هستند بر این باورند که  هشتگ ها خیلی مهم است و نباید آنها را فراموش کنید. افراد می توانید با هشتگ ها پستهای شما را پیدا کنند و وارد پیج شما شوند با هشتگ ها می توانید مخاطبین زیادی جذب کنید اما باید توجه داشته باشید که هشتگ گذاشتن هم باید از یک اصولی پیروی کنید. باید بدانید استفاده بیش از حد، هشتگ های غیر مرتبط و هشتگ های تکراری جلوگیری کنید که این کار درستی نیست.

 

با کاربردهای هشتگ در اینستاگرام آشنا شوید - فالو وان

هشتگ های اینستاگرامی یکی از اصلی ترین راه ها بری افزایش تعامل صفحه شما به حساب می آید. به گونه ای که شاید خیلی از مخاطبان با برند شما از طریق هشتگ آشنا شوند و آن را دنبال کنند. با استفاده از هشتگ های مرتبط و کاربردی می توانید تصویر مثبت تر و واضح تری از برند خودتان را به مردم نشان دهید.

فالووان و نکات هشتگ گذاری

هشتگ چیست؟

هشتگ گذرای یعنی برچسب گذاری محتوا با # . وقتی محتوایی تولید می کنیم از طریق برچسب گذاری نشان می دهیم که این محتوا درباره چه موضوعی است و در چه طبقه ای قرار می گیرد.

ما می توانیم ه

شتگ ها را در کپشن پست ها و یا روی استوری ها استفاده کنیم و از این طریق آن ها را به قسمت سرج هشتگ ها راه بدیم. پس به این صورت پست ها و استوری های ما شانس بازدید شدن توسط افرادی که ما را فالوو نکردن را پیدا می کنند.

انواع هشتگ

هشتگ ها به طور کلی به سه دسته تقسیم میشوند که شمامیتوانید از آن استفاده کنید:

هشتگ توضیح

محتوای ارسالی را به صورت طبقه بندی شده در دید مخاطبین قرار میدهداین بخاطر انتقال حس  که محتوای ارسالی دارد به کاربران انتقال بشود

هشتگ برند

این هشتگ ها برای معرفی شرکتی است که هشتگ مربوط به همین شرکت  است و در تمام محتوای منتشر شده در اینستاگرام این هشتگ ها ثبت میشود و این هشتگ ها به این برند ها اختصاص داده شده است

هشتگ کمپین (مدت دار)

این نوع هشتگ ها در زمان خاصی براساس اتفاقی به وجود می آیند ترند میشوند و طی زمانی معینی به پایان می رسد

اولین کاربرد هشتگ در کجا بوده است؟

در دنیای برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی c اولین جایی بود که از هشتگ در قواعد و Syntax آن استفاده شد. همچنین در تلفن‌ها هم از علامت هشتگ در سمت راست دکمه‌ صفر استفاده شده است.

کاربرد هشتگ در اینستاگرام چیست؟

ساده ترین کاربرد هشتگ در اینستاگرام ، مشخص کردن موضوع مطلب است. با این کار، مخاطب می‌تواند تمرکز بهتری بر روی موضوع پیدا کند و محور اصلی محتوای شما را تشخیص دهد.

فرض کنید شما یک کتابخانه دارید و کتاب هایتان را براساس موضوع دسته بندی کرده اید و هر دسته را در یک طبقه گذاشته اید ، یک طبقه به کتاب های بازاریابی، یک طبقه به کتاب های تبلیغات و یک طبقه به کتاب های انگیزشی و … اختصاص داده اید.

حال اگر بخواهید کتاب جدید به کتابخانه اضافه کنید یا کتابی با موضوع خاصی مطالعه کنید جایگاه آن با توجه به طبقه بندی که کرده اید مشخص است. اینستاگرام در مورد هشتگ ها به همین صورت عمل می کند.

افزایش فالوور

 

مزایای هشتگ در اینستاگرام

  • بااستفاده از هشتگ ها میتوان موضوع خاصی را در جستجوی گستره انجام داد
  • بااستفاده از هشتگ ها میتوان بین موضوع مورد نظر محتوای مورد نظر راجستجو کرد
  • هشتگ هادر اینستاگرام کمک بسزایی به پیج هایی دارای کسب کار میکند زیرا استفاده از هشتگ ها کمک میکند کسب کار شما بیشتر دیده بشود
  • اگر شما هشتگ در پست های خود قرار بدهید با جستجوی هشتگ ها پست شما هم در آن هشتگ قرار میگیرد

کاربردهای دیگر هشتک:

  1. از دیگر کاربرهای هشتگ این است که وقتی که گروه (طبقه) پست ما برای اینستاگرام به راحتی قابل تشخیص باشد اینستاگرام در نشان دادن پست ما در اکسپلور راحت تر عمل می کند.
  2. کسانی که دنبال یک موضوع خاص هشتگ را سرچ می کنند محتوای ما را می بینند.
  3. کمک به یافتن مطالبی که در اینستاگرام جستجو می شود.
  4. انتقال پیام و بار احساسی مطلب منتشر شده به مخاطبین
  5. محتوا در دسته بندی درست قرار می گیرد
  6. از طریق هشتگ می توان ورودی گرفت
  7. اینستاگرام موضوع پیج را به راحتی می فهمد
  8. باعث افزایش بازخورد پیج می شود

راز داشتن یک پروفایل خوب برای افزایش فالوور اینستاگرام - فالو وان

یکی از راه های پیشرفت و رشد پیج و کسب و کار افزایش فالوور اینستاگرام است. این روزها همه به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند. روش های زیادی برای افزایش و جذب فالوور اینستاگرام وجود دارد. ما در این مطلب می خواهیم جذب فالوور اینستاگرام از طریق پروفایل را برایتان توضیح دهیم.

جذب فالوور اینستاگرام

راه های افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

بدون شک یکی از مهم ترین عوامل موثر در جذب فالوور و مشتریان احتمالی وجود یک پروفایل جذاب است. اولین چیزی که افراد با بازدید از پیج شما با آن مواجه خواهند شد محتواهای شما نیست، لوگو یا تصویر پروفایل شماست.

صفحه پروفایل یکی از پربازدیدترین مکان هایی است که افراد به آن سر می زنند. تصویر پروفایل اینستاگرام نشانگر هویت شماست. هویت واقعی یکی از عناصر کلیدی در جذب فالوور اینستاگرام است. از تصاویر بی هویت مانند منظره، گل، خودرو، عکس نوشته و …استفاده نکنید. این کار اعتماد مخاطبان را کاهش می دهد.

در ابتدا باید به فکر یک ویترین خوب برای افزایش و اینستاگرام جذب فالوور باشید. بر فرض که شما دارای مغازه هستید باید به فکر یک ویترین خوبی هم باشید. این موضوع باید در صفحه پیج تان هم نیز اعمال شود. دقت کنید که پرفایلی که انتخاب میکنید باید با نوع کسب و کار و فضای پیج تان سازگار باشد.

اگر دارای یک فروشگاه هستید، یک عکس حرفه ای از سردر مغازه خود تهیه کنید و آن را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. اگر صفحه شما شخصی است حتما یک عکس واضح از چهره خودتان قرار دهید. و اگر دارای یک برند هستید لوگوی آن را در پروفایل اینستاگرام قرار دهید.

شما فقط یک شانس برای تاثیرگذاری روی بازدیدکنندگان از صفحه اینستاگرامتان با لوگویتان دارید. تصویر پروفایل شما در نیوزفید اینستاگرام خیلی کوچک در کنار نام کاربری شما نمایش داده می شود و تا کاربری وارد پروفایل شما نشود نمی تواند تصویر بزرگ شده آن را ببیند، در نتیجه تصویر پروفایل شما باید آنقدر جذاب باشد که نظر ببیندگان را در کسری از ثانیه جلب کند.

وقتی شروع به ساختن مخاطبان و تعامل با فالوئرهایتان کردید، لوگوی شما بخش جدانشدنی ای از هویت برندتان خواهد بود. در ضمن وقتی با فالوورهایتان تعامل برقرار می کنید لوگوی شما به عنوان بخشی از یک نوتیفیکیشن روی حساب کاربر اینستاگرام ظاهر خواهد شد.

جذب فالوور اینستاگرام

روش های خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام

پروفایلتان را بهینه سازی کنید:

برای افرایش فالوور اینستاگرام پروفایل خود را سفارشی کنید تا ظاهر خوبی پیدا کند. این کار باعث می شود که فالوور های شما متوجه شوند که چه کسی هستید و به چه دلیل باید شما را دنبال کنند.

باید مطمئن شوید که نام کاربری شما قابل شناسایی بوده و به راحتی قابل جستجو است. برای مثال اگر صاحب کسب و کاری هستید، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود نگه دارید تا کسانی که در جست و جوی شغل شما هستند ، به شما مراجعه کنند.

نام صحفه و پروفایل اینستاگرام:

نام صفحه خود را به زبان فارسی بنویسید. اگر دارای فروشگاه یا صاحب برندی هستید می توانید در قسمت نام کاربری پروفایل اینستاگرام، نام برند خود را به انگلیسی بنویسید. این کار باعث می شود که مخاطب در هر صورتی شما را جستجو کرده و به آسانی به شما دسترسی پیدا کند.

به هیچ عنوان از علائمی مانند خط تیره در نام پروفایل خود استفاده نکنید. نام گذاری باید به صورتی باشد علاوه بر داشتن هویت، تایپ و پیدا کردن آن هم برای مخاطب راحت باشد.

برجسته باشید:

لوگوی شما باید به چشم بیاید! لوگوی شما در گوشه بالای سمت چپ هر پستی که می گذارید ظاهر خواهد شد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از زمینه ی سفید یا تیره است و بعد لوگو را با استفاده از رنگ مخالف نشان دهید. اگر می خواهید اسم برندتان شناخته شود، لوگو باید توجه بقیه را جلب کند. مردم باید به لوگوی شما نگاه کنند و شما و برندتان را در لحظه بشناسند ، درست مانند شرکت اپل.

ساده باشید:

کاربران اینستاگرام نمی توانند جزئیات ظریف و کوچکی را روی صفحه موبایلشان ببینند و لوگوی شما پیجیده باشد به سختی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. لوگویی را انتخاب کنید که نشان دهنده کسب و کارتان باشد و در عین حال سادگی را هم فراموش نکنید.

پیج برندینگ:

اگر با اکانت یک برند یا آژانس فعالیت دارید از لوگو استفاده کنید، که به شناخت عمیق و بهتر برند کمک می کند حتی باعث جذب افراد به برند شما می شود.

جذب فالوور اینستاگرام

کادر بندی، تاثیرگذاری:

باید به کادر بندی عکستان هم دقت کنید. اگر عکس خودتان را می گذارید، دقت کنید در کادر مناسب قرار گرفته باشد و زاویه دوربین در درست ترین حالت ممکن باشد.

نورپردازی:

نورپردازی خیلی مهم است. باید نور مناسبی به سوژه بتابد. یعنی اگر تصویر خودتان است نباید تاریک یا خیلی نورانی باشد. این نکته خیلی مهم است که اگر تجهیزات برای نورپردازی ندارید بهترین گزینه نور طبیعت است.

چرا افزایش فالوور اینستاگرام مهم است؟

برای اینکه کسب و کار شما در حوزه فروش، بازاریابی موفق شود بدون شک تنها راه رسیدن به این موفقیت افزایش فالوور است.که برای انجام این کارهم روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله افزایش فالوور از طریق پروفایل را برای شما توضیح داده ایم.

افرادی که دارای کسب و کاری هستند برای بهتر دیده شدن نیاز به فالوور زیاد دارند.

هر چقدر فالوور یک ییج بیشتر باشد تبلیغات آن پیج هم بیشتر می شود.

با داشتن فالوورهای زیاد در اینستاگرام باعث می شود که مشهور شوید و دیگران برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر به صفحه شما سر بزنند.

جذب فالوور اینستاگرام را می توان راه موفقیت برای کسب و کارهای تجاری دانست.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. می توانید از طریق سایت فالووان اقدام به خرید فالوور ارزان کنید.

 

فالوورها نقش مهمی در پیشرفت شما دارند!

داشتن فالوور بالا برای پیج شما از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید آن را نادیده بگیرید، هرچقدر که شما فالوورهای بیشتری داشته باشید، باعث بیشتردیده شدن شما می شود و باعث می شود افراد بیشتری با شما آشنا شوند.
با فالوورهای بیشتر مشهور شوید
شما اگر از اینستاگرام بتوانید به درستی استفاده کنید می توانید یک موقعیت خوب برای کار و برندتان به وجود بیاورید. اینستاگرام شما را به افراد زیادی معرفی می کند و همینطور به شما کمک می کند که برای کسب و کارتان مشتری های زیادی بدست آورید، بالا بودن فالوورها یعنی داشتن مشتری های زیاد که این یک نکته مثبت در هرکسب و کاری است. همینطور داشتن فالوور زیاد باعث می شود که کسب و کارتان مشهور شود به دلیل اینکه هر فردی که وارد صفحه اینستاگرام شما شود و فالوورهایتان را ببیند می تواند حس کند که شما یک برند با کیفیت و مشهور در ارائه خدمات و محصولاتتان هستید.

 

فالوور بالا و کسب درآمد

زمانی که تعداد فالوورهای شما بالا باشد می توانید از طریق تبلیغات هم کسب درآمد کنید، افراد زیادی که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارند برای فروشگاه ها، شرکت ها،مرکزهای خرید و… تبلیغات انجام می دهند و هزینه دریافت می کنند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

 

مشهور شوید

فالوورهای بالا می تواند شما را به شهرت برسانند که از این طریق افراد خود به خود برای بازدید از پیج شما و دیدن پست های منتشر شده به سمت شما کشیده می شوند.

 

محدودیت های اینستاگرام

کاربر بلاگیکس کاربر بلاگیکس کاربر بلاگیکس · 1400/12/2 15:53 ·

خط قرمز و محدودیت های اینستاگرام را بشناسید - فالو وان

برای اینکه بتوانید در پیج اینستاگرامی خود به راحتی کار کنید و دچار مشکل نشوید، باید از محدودیت های اینستاگرام مطلع باشید. ما در این پست به ارائه جدیدترین محدودیت های اینستاگرام پرداخته ایم که در صورت عدم رعایت آن ها اکشن بلاک رخ می دهد.

اینستاگرام بیش از ۴۰۰ میلیون نفر کاربر دارد ، پس طبیعی است که برای کنترل این حجم از کاربر قوانین بذاره و در صورت نقض این قوانین شما را جریمه یا بلاک کند. بعضی اشتباه ها هستند که می تواند ضربه بزرگی به پیج شما وارد کند. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که چه اشتباهاتی هستند که انجامشان ندهید.

فالووان

قوانین و محدودیت های اینستاگرام

محدودیت پست

سقف پست گذاشتن در اینستاگرام کاملا نامحدود است اما در صورتی که شما دائم اقدام به انتشار پست های تبلیغاتی کنید یا محتوای پست شما زننده باشد به احتمال زیاد اکانت شما بلاک خواهد شد.

اکشن بلاک

از محدودیت های اینستاگرام در مورد تعداد دفعات لایک، کامنت فالو، دایرکت و … است. این ها در اینستاگرام تعداد مشخص دارد و اگر رعایت نشود اینستاگرام اکانت شما را حداقل دو روز محدود می کند. عوامل اکشن بلاک سوئیچ بیش از حد بین اکانت ها، لایک و کامنت بیش از حد، فیلترشکن نامناسب و تغییر آی پی زیاد است.

هشتگ تکراری

مراقب این مسئله باشید، تکرار زیادی هشتگ باعث می شود تعداد ورودی هشتگ شما به شدت کاهش پیدا کند. سعی کنید حداقل بعد از گذشتن ۵ پست، هشتگ تکراری استفاده کنید.

ادیت پست

سعی کنید زمانی که می خواهید پستی را در اینستاگرام آپلود کنید تمام نکات را رعایت کنید که نیاز به ادیت نداشته باشد. شما پستی را ارسال می کنید و زمانی که می خواهید آن را ادیت کنید، اینستاگرام می خواهد بداند به چه دلیل آن پست را ادیت کردید و متن های ممنوعه نذاشته باشید و همین متمرکز شدن اینستاگرام روی پست شما می تواند برایتان دردسرساز شود.

شدوبن

محدودیت خاموش اینستاگرام است که هیچ اعلان و پیغامی نمی دهد و باعث می شود که کم کم بازدید صفحه کم شود. عوامل شادبن می تواند عواملی باشد از جمله: استفاده از هشتگ ممنوعه، تغییر آی پی شدید و غیر معقول، استفاده از ربات و اپلیکیشن های جانبی، ریپورت شدن پیج توسط دیگران .

محدودیت های اینستاگرام

فالو و آنفالو

شما زمانی که دیگران را فالو می کنید به این عنوان که آن ها نیز شما را دنبال کنند و بعد از مدتی آن ها را آنفالو می کنید، این حرکت دوتا نکته منفی دارد: اول اینکه اینستاگرام این حرکت شما را ربات گونه تشخصی می دهد و دومی زمانی که شما آنفالو می کنید به طبع بعضی از آن ها شما را فالو می کنند و تعداد زیاد آنفالو شدن برای پیج تان می تواند نکته منفی باشد.

حداکثر میزان مجاز برای فالو و آنفالو کردن ۲۰۰ اکانته و روزانه بیش از این مقدار موجب مسدود شدن حساب به صورت موقت می شود. میزان فالو و آنفالو کردن در هر ۶۰ دقیقه حداکثر ۱۰ اکانته و بیشتر از این ممکن است پیجتون شادوبن شود.

اگر قصد افزایش فالوور دارید میتونید از طریق این لینک به بخش خرید فالوور ارزان سایت معتبر فالووان وارد شوید.

ارسال پست به دایرکت

از دیگر محدودیت های اینستاگرام ارسال پست به دایرکت است. خیلی از افراد برای اینکه پستشون بازدید بیشتری بخورد ، پست را برای دیگران از طریق دایرکت ارسال می کنند، حتی افرادی که هیچ علاقه ای به این حوزه ندارند و در نهایت اگر زیاد این کار را انجام دهند ممکن است طرف مقابل بلاکشون کند.

تبلیغات اشتباه

همه ما میدانیم که چقدر تبلیغات برای رشد پیج مفید است ولی با رعایت نکردن دوتا نکته ممکن است ضربه بزرگی به شما وارد شود. یک: پیج حتما باید آماده برای تبلیغ باشد. دو: به چه پیجی تبلیغ  بدهیم؟ باید مراقب باشید که پیجی که قرار است برایتان تبلیغ انجام دهد، برایتان فالوور فیک نزد.

لایک کردن بیش از حد

تعداد لایک هایی که هر پیج می تواند در طول روز انجام دهد حداکثر ۱۰۰۰ لایک است. تعداد لایک هایی که هر کاربر می تواند در ۶۰ دقیقه انجام دهد حداکثر ۱۲۰ لایک می باشد . ولی شما حداکثر روزی ۷۰۰ تا لایک در روز پسنده کنید.

محدودیت در تعداد فالوور های شما

از دلایلی که اینستاگرام میتواند شمارا محدود کنید تعدادفالوور های شما است زمانی که شما به تازگی پیج خود رادر اینستاگرام راه اندازی کردید اما فعالیت خاصی مانند فالو و آنفالو کردن ندارید و دنبال کنند های شما افزایش پیدا نمیکند اینستاگرام حساس میشود نسبت به اکانت شما اکانت شمارا به یه اکانت تازه ساخته شده میشناسد و و حساسیت هاتازمانی که اکانت شما به روال عادی برسد وفعالیت های خود را شروع کند